Záruční podmínky

  • Díly a moduly Lenovo
  • Notebooky Lenovo
  • 12 palců displej
  • 14 palců displej
  • 15 palců displej
  • Lenovo ThinkPad s SSD diskem
  • Lenovo ThinkPad T410 s SSD
  • Lenovo ThinkPad T420
  • Lenovo ThinkPad W510
  • Lenovo ThinkPad X201 SSD
  • Lenovo ThinkPad X220
  • Lenovo ThinkPad X220 SSD
  • Příslušenství notebooků IBM
  • Dokovací stanice
  • Operační paměť
  • Pevné disky
  • Úvodní stránka
  • Kontakty
  • Obchodní podmínky
  • Záruční podmínky
  • Přeprava
  • Obsah zásilky
  • Články
  • Jaký notebook vybrat?
  • Proč kupovat repasovaný
  • Technická podpora ThinkPad
  • Ovladače IBM Lenovo ThinkPad
  • 

    Záruční politika společnosti USAnotebook dává zákazníkům jistotu bezstarostného nákupu zboží. Poskytujeme záruku na funkčnost na všechny renovované notebooky po dobu deklarovanou u konkrétního typu. Při nákupu je záruční doba uvedena na faktuře. Při nákupu na dálku (při koupi dle občanského zákoníku) může zákazník vrátit zakoupené zboží do 14ti dnů bez udání důvodu.

    Původními uživateli našeho sortimentu jsou velké americké společnosti, které systematicky po čase novelizují svůj technický park. Po přijetí zboží probíhá důkladná kontrola, komplexní ohodnocení, diagnostické testy, vymazání pevného disku, přeinstalování operačního systému, vyčištění všech částí a následná přísná výstupní kontrola.

    Velká část notebooků přichází ještě se zárukou výrobce. Náš obchodník Vám sdělí jestli je notebook pod zárukou výrobce, nebo USAnotebook. V případě problémů s notebookem, který je pod zárukou výrobce, musíte kontaktovat příslušné servisní středisko konkrétní značky. Pokyny a kontakty nateznete na faktuře.

    Prvně zkusíme vyřešit Váš problém telefonicky. Je však většinou problematické zjistit jestli produkt správně pracuje bez možnosti vizuálního kontaktu (správné ovladače, SW).

    Poškozený notebook Vám opravíme nebo vadný díl vyměníme ve vlastní provozovně. V závažnějších případech postoupíme opravu výrobci. Pro záruční zákrok nás informujte než uplyne záruční doba. Po vyžádání záručního zákroku Vám bude přiděleno číslo servisního případu (RMA).

    Pro odeslání zboží do záručního servisu vyberte vhodného přepravce a zajistěte pojištění na ztrátu a poškození v průběhu přepravy. Zásilku na viditelném místě označte číslem přiděleného záručního případu (RMA).

    V případě, že si sami přeinstalujete/nainstalujete operační systém, jste odpovědni za instalaci původního systému, software a ovladačů, které jsou nutné pro chod všech zařízení dle původního stavu při nákupu notebooku.

    Po přijetí Vaší zásilky bude notebook testován na Vámi specifikovanou závadu. Je zcela na uvážení našeho servisního střediska, zda bude přikročeno k opravě, výměně vandé části či celého notebooku.

    V každém případě uděláme vše pro vyřešení problému k Vaší spokojenosti.

    Nákupní košík
    počet položek v nákupník pošíku: 0
    přejít na nákupní košík
    uživatel není přihlášen
    přihlásit se